marți, 19 februarie 2013

Un dar

Vreau sa daruiesc un kit de goblen inceput de mine, dar la care din pricina nuantelor de roz, eu nu pot lucra ca ma dor ochii. E prima data cind patesc asa ceva.
Kitul e micut (12 x 15 cm) are 15 culori si se numeste Bisericuta inzapezita (firma producatoare Luca‘s). Continutul:  ate, panza si diagrame. 
Mentionez, de asemeni, persoana care il va dori va avea "asistenta tehnica" din partea mea in orice problema. ;)
Persoanele care doresc (din Romania) sunt rugate sa lase un mesaj pina la data de 24 februarie orele 16.00. La orele 17,00 se va face tragerea la sorti folosind RANDOM.ORG si pina la data de 1 martie a.c. veti primi coletul care nu este ramburs.
Va fi o mare bucurie sa stiu ca cineva va lucra acest goblen.
Deci, ce ziceti?

P.S. Mentionez ca acest anunt mai apare si in celalalt blog, precum si forumurile in care eu activez. De acolo si de aici se vor strange participantii la tragerea la sorti.

Castigatoarea concursului a fost Corina, conform tragerii la sorti cu random.org. - vezi aici rezultatul

4 comentarii:

  1. nu am indraznit in prima zi!
    dar ... daca am o sansa, as incerca si eu!
    bineinteles ca imi doresc sa obtin acest goblen!
    crezi ca este ok? daca am indraznit prea mult, ok - te rog, scuza-ma!
    o seara buna!

    RăspundețiȘtergere